दिमागी बुखार के कारण मुजफ्फरपुर में 31 लईका के मौत, अस्पताल में अलर्ट जारी

0
22
brain

नईदिल्ली-

दिमागी बुखार से बिहार के मुजफ्फरपुर में एक सप्ताह में 56 से अधिक लइका के जान जा चुके हे। बताय जात हे कि दिमागी बुखार (इंसेफलािइटस) के वजह से मुजफ्फरपुर सहित कुल पांच जिला में 31 लइका के मौत होगे। दिमागी बुखार से 12 जिला अउ 222 प्रखंड प्रभावित हे। मुजफ्फरपुर, पूर्वी चंपारण, पश्चिमी चंपारण, सीतामढ़ी, शिवहर अउ वैशाली जिला में दिमागी बुखार के कहर तेज होगे हे। येकर चलते अब तक 56 लईका के जान चले गे। एसकेएमसीएच हॉस्पिटल के अधीक्षक सुनील शाही ह बताईस कि एक से दो जून तक तेरह लईका ल हॉस्पिटल में लाय गेहे, जेमा से 3 के मौत होगे। जबकि 2 जून के बाद अबतक 86 के भर्ती होगे हे, जेमा 31 के मौत हो चुके हे।

दिमागी बुखार से पिछले 10 वर्ष में 350 से अधिक लइका के मौत होगे। स्वास्थ्य विभाग ने लगातार सातवा दिन लईका मन के मौत होने पर सिविल सर्जन शैलेश प्रसाद सिंह से रिपोर्ट मांगे हे अउ इलाज के बेहतर मॉनिटरिंग करे के निर्देश दिये हे ।

बीमारी के कहर ल देखते हुए चार आईसीयू चालू किये गेहे , फिर भी लईका मन बर बेड कम पड़त हे। अस्पताल में अलर्ट जारी करे गेहे। वहां जरूरी सुविधा के साथ डॉक्टर के रोस्टर ड्यूटी तय कर दिये गेहे |

 

image-source-google

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here